Uczelnia
Zdobądź rekordowe 40 000 pkt - na samym początku może to być trudne, jeśli gracie pierwszy raz, ale trochę treningu i można się szybko wprawić. Pamiętajcie o łączeniu tricków, np: przy przejściu z manuala na slide dodać flipa.
Zbierz litery S-K-A-T-E
- tak samo, jak w poprzednich częściach. Na mapie poukładane są litery SKATE,
które należy zebrać. Zazwyczaj ułożone są w pewnym ciągu. Osobiście najpierw
przed zebraniem literek objeżdżałem mapę, żeby ogarnąć, gdzie co leży ^^
Zbierz litery C-O-M-B-O - nowość w tej części. Polega na tym samym, co zbierz litery
SKATE, lecz musisz to zrobić jednym kombo. I podobnie - przeanalizować jak to
wygląda i zbierać. Będziecie używali dużo manuali i slide'ów, nie skupiajcie się na punktach, tylko literkach.
Ścigaj się z miejscowym skate'm - pierwszy wyścig, trzymać spację i starać się jak najmniej skakać. W sumie skok konieczny jest tylko raz, przy schodać. Również można opanować trasę, przy ostrzejszych zakrętach lekko zwalniać, ale bez przesady.
Wykonuj wywoływane tricki - poznamy podstawowe tricki, takich zadań będzie więcej. Przede wszystkim nie trzeba robić pełnych obrotów przynp: Indy. Wystarczy kliknąć lekko strzałke i klawisz. Starać się łączyć flipy, np: Impossible + Kickflip.
Odegraj się na 5 korporantach - staramy się nie zaliczać ich pojedynczo, tylko
,,za ciosem". Trzech można załatwić poczynając od slide'u nad rampą i tym samym wejściu na balkon, kolejnych dwóch robiąc Wallride + slide. Najeżdzamy na mur, robimy Wallride i w najwyższym punkcie ponownie spacja i slide.
Spine Transfer nad murem - poznanie Spine Transfera, przyda się w innych misjach. Zadanie łatwe, najeżdżamy na rampę, wyskok i 0. Potem dodajemy wskazane tricki. Wyskok, kicklip i klikamy 0.
Ostrzeż pozostałych skatów - kolejny wyścig, tym razem z przeciwnikiem. Będzie ich więcej, do trudnych nie należy. Trzymamy spację, to pozwoli zwiększyć prędkość. Gdy jest nam to na rękę, dodajemy ślizgi dla zwiększenia prędkości.
Uczep się samochodu profesora - poznajemy nową rzecz w serii THPS - Skitchin. Uczepiamy się samochodu przytrzymując W i zaczyna się jazda. Staramy się nie skupiać na nie, lecz jedynie na pasku balansu i delikatnie utrzymujemy strzałkę w środku.
Strąć ślizgiem transparenty Toma - znowu używamy zestawu Wallride + slide. Staramy się za jednym razem zniszczyć pierwsze 4. Pozostałe 3 jest łatwiej, gdyż można najechać z rampy do ślizgu. Pamiętajcie, żeby nie najeżdzać na wprost rampy, tylko po skosie, jeżeli chcecie wykonać slide. Mamy 2 minuty, więc nie trzeba się denerwować, jak się nie uda wszystkich na raz.
Zdobądź profesjonalne 75 000 pkt - trochę tricków już poznaliśmy, staramy się wykorzystać wszystko: obręcz + manual + rampa. Jest dużo takich miejsc. Łączyć ewolucje powietrzne, np: Indy + Heelflip, choć też bez przesady.
Zatrzymaj wszystkie różowe słonie - trochę trudniejsze. Wykorzystujcie Spine Transfer. Pamiętajcie, gdy czas się skończył, a jesteśmy w trakcie ewolucji, jest ona zaliczana. Wykorzystajcie to pod koniec zbierania słoni.
Zdobądź medal w wysokim kombo - osobiście polecam tą druga rampę, ale jak kto woli. Jeśli loty - 2 rampa, slidy i manuale - 1 część. Żeby zaliczyć wystarczy zająć
3 miejsce, które później można poprawić, jak już się bardziej obeznamy. 10000 - 15000 zagwarantuje 3 miejsce.
Wykonaj 360 Varial McTwist - pierwszy Special, dobre punkty, później poznamy jeszcze lepsze. Od razu rozpoczynamy zapełnieniem paska Special jakimś dobrym trickiem, typu Behiana, na drugim vercie wykonujemy special. Przy konciu rampy puszczamy spację, i ,,wyklikujemy" komendę ewolucji: strzałka w bok, w dół i 4.
Zalicz 5 palantów w jednej kombinacji - polecam zostawić na później, dopóki nie nauczymy się revertu. Bez tego raczej ciężko, ale do wykonania.
Pokonaj 10 razy luki między platformami - staramy się wykonywać to pomiędzy
2 i 3 platformą, wykorzystując Spine Transfer.
Zadania specjalne:
Kombosy na ławkach, schodach i maszcie - można łatwo zsynchronizować całość, ślizg na ławce, skok na murek i ślizg, skok na fontanne i ślizg, wyskok z niej i manualem na rampe. Już będziecie znali revert, więc jak zabraknie, ciągnijcie dalej kombo.
Pokonaj 4 lip luki magisterskie - wykonujemy 4 lipy (tricki na końcówce) na dachach budynków. Pierwszy jest na wprost, po zeskoku widzimy drugi z plakatem. Po zeskoku z niego na wprost kolejny spory budynek z rampa, tam robimy trzeciego lipa i po zeskoku skrecamy w prawo, brązowy budynek z rampa - ostatni lip. Zapełnijcie pasek Special, żeby doskoczyć do ostatniego.
Zbierz profesjonalne COMBO - identycznie jak poprzednio, tyle że bardziej profesjonalnie :)
Pobij 3 kombinacje Boba - musimy pobić trzy wyniki: 20000, 40000, 60000. Będziemy znali revert i potrafili łączyć zejście z rampy w manuala na drugą rampę, więc powinno nie sprawić problemu.
Zdobądź szalone 250 000 pkt - jak wcześniej, nie powinno być problemu.
Specjalne zadanie zawodowca Tonego - wykonujemy trzy razy po 3 tricki miedzy dwoma rampami. Po wykonaniu 3, następne wykonujemy z większym odstępem między rampami.
Specjalne zadanie zawodowca Jamiego - musimy wykonywać wskazane tricki w danych miejscach. Na początku może być ciężko ogarnąć to wszystko, ale wraz z próbami będziemy synchronizowali kolejne tricki w ładną całość.
Zbierz litery C-O-M-B-O - nowość w tej części. Polega na tym samym, co zbierz litery
SKATE, lecz musisz to zrobić jednym kombo. I podobnie - przeanalizować jak to
wygląda i zbierać. Będziecie używali dużo manuali i slide'ów, nie skupiajcie się na punktach, tylko literkach.
Ścigaj się z miejscowym skate'm - pierwszy wyścig, trzymać spację i starać się jak najmniej skakać. W sumie skok konieczny jest tylko raz, przy schodać. Również można opanować trasę, przy ostrzejszych zakrętach lekko zwalniać, ale bez przesady.
Wykonuj wywoływane tricki - poznamy podstawowe tricki, takich zadań będzie więcej. Przede wszystkim nie trzeba robić pełnych obrotów przynp: Indy. Wystarczy kliknąć lekko strzałke i klawisz. Starać się łączyć flipy, np: Impossible + Kickflip.
Odegraj się na 5 korporantach - staramy się nie zaliczać ich pojedynczo, tylko
,,za ciosem". Trzech można załatwić poczynając od slide'u nad rampą i tym samym wejściu na balkon, kolejnych dwóch robiąc Wallride + slide. Najeżdzamy na mur, robimy Wallride i w najwyższym punkcie ponownie spacja i slide.
Spine Transfer nad murem - poznanie Spine Transfera, przyda się w innych misjach. Zadanie łatwe, najeżdżamy na rampę, wyskok i 0. Potem dodajemy wskazane tricki. Wyskok, kicklip i klikamy 0.
Ostrzeż pozostałych skatów - kolejny wyścig, tym razem z przeciwnikiem. Będzie ich więcej, do trudnych nie należy. Trzymamy spację, to pozwoli zwiększyć prędkość. Gdy jest nam to na rękę, dodajemy ślizgi dla zwiększenia prędkości.
Uczep się samochodu profesora - poznajemy nową rzecz w serii THPS - Skitchin. Uczepiamy się samochodu przytrzymując W i zaczyna się jazda. Staramy się nie skupiać na nie, lecz jedynie na pasku balansu i delikatnie utrzymujemy strzałkę w środku.
Strąć ślizgiem transparenty Toma - znowu używamy zestawu Wallride + slide. Staramy się za jednym razem zniszczyć pierwsze 4. Pozostałe 3 jest łatwiej, gdyż można najechać z rampy do ślizgu. Pamiętajcie, żeby nie najeżdzać na wprost rampy, tylko po skosie, jeżeli chcecie wykonać slide. Mamy 2 minuty, więc nie trzeba się denerwować, jak się nie uda wszystkich na raz.
Zdobądź profesjonalne 75 000 pkt - trochę tricków już poznaliśmy, staramy się wykorzystać wszystko: obręcz + manual + rampa. Jest dużo takich miejsc. Łączyć ewolucje powietrzne, np: Indy + Heelflip, choć też bez przesady.
Zatrzymaj wszystkie różowe słonie - trochę trudniejsze. Wykorzystujcie Spine Transfer. Pamiętajcie, gdy czas się skończył, a jesteśmy w trakcie ewolucji, jest ona zaliczana. Wykorzystajcie to pod koniec zbierania słoni.
Zdobądź medal w wysokim kombo - osobiście polecam tą druga rampę, ale jak kto woli. Jeśli loty - 2 rampa, slidy i manuale - 1 część. Żeby zaliczyć wystarczy zająć
3 miejsce, które później można poprawić, jak już się bardziej obeznamy. 10000 - 15000 zagwarantuje 3 miejsce.
Wykonaj 360 Varial McTwist - pierwszy Special, dobre punkty, później poznamy jeszcze lepsze. Od razu rozpoczynamy zapełnieniem paska Special jakimś dobrym trickiem, typu Behiana, na drugim vercie wykonujemy special. Przy konciu rampy puszczamy spację, i ,,wyklikujemy" komendę ewolucji: strzałka w bok, w dół i 4.
Zalicz 5 palantów w jednej kombinacji - polecam zostawić na później, dopóki nie nauczymy się revertu. Bez tego raczej ciężko, ale do wykonania.
Pokonaj 10 razy luki między platformami - staramy się wykonywać to pomiędzy
2 i 3 platformą, wykorzystując Spine Transfer.
Zadania specjalne:
Kombosy na ławkach, schodach i maszcie - można łatwo zsynchronizować całość, ślizg na ławce, skok na murek i ślizg, skok na fontanne i ślizg, wyskok z niej i manualem na rampe. Już będziecie znali revert, więc jak zabraknie, ciągnijcie dalej kombo.
Pokonaj 4 lip luki magisterskie - wykonujemy 4 lipy (tricki na końcówce) na dachach budynków. Pierwszy jest na wprost, po zeskoku widzimy drugi z plakatem. Po zeskoku z niego na wprost kolejny spory budynek z rampa, tam robimy trzeciego lipa i po zeskoku skrecamy w prawo, brązowy budynek z rampa - ostatni lip. Zapełnijcie pasek Special, żeby doskoczyć do ostatniego.
Zbierz profesjonalne COMBO - identycznie jak poprzednio, tyle że bardziej profesjonalnie :)
Pobij 3 kombinacje Boba - musimy pobić trzy wyniki: 20000, 40000, 60000. Będziemy znali revert i potrafili łączyć zejście z rampy w manuala na drugą rampę, więc powinno nie sprawić problemu.
Zdobądź szalone 250 000 pkt - jak wcześniej, nie powinno być problemu.
Specjalne zadanie zawodowca Tonego - wykonujemy trzy razy po 3 tricki miedzy dwoma rampami. Po wykonaniu 3, następne wykonujemy z większym odstępem między rampami.
Specjalne zadanie zawodowca Jamiego - musimy wykonywać wskazane tricki w danych miejscach. Na początku może być ciężko ogarnąć to wszystko, ale wraz z próbami będziemy synchronizowali kolejne tricki w ładną całość.